TT tiimi teine välislaager 16.08-28.08

Nüüdseks on selja taga meie teine välislaager, mis see kord leidis aset Austria keskmäestikus, Obertilliachi külas. Ööbisime traditsioonilselt Marie Obererlacheri majutuses, kelle pere on meile aastatega headeks tuttavateks saanud.

Aeg Obertilliachis möödus töiselt, kätte on jõudnud ettevalmistusperioodi kõige rajum periood, mil treeningmahud on laes. Obertilliach on põhjusega üks laskesuusatajate lemmik kohti, lisaks keskmäestiku tingimustele on sealsed treeningu võimalused suurepärased. Kasutada saab suur võistlusteks rajatud lasketiiru kompleksi, suurepärase profiili ja seisukorraga rullsuusa radasid, jõusaali, hingematvate vaadetega matkaradasid ja kümnete kilomeetrite jagu kergliiklusteid.

Ka ei jäänud meil tähistamata Eesti taasiseseisvumise aastapäev, võtsime selle päeva väärikalt vastu ja kinkisime majutuse perenaisele Eesti nänni.

Vaba päeva vürtsitasime lähedal asuva linna, Lienzi külastamisega, kus saime end korra välja viia sportlase argipäevarutiinist, nautleda poodlemist, tutvuda kohalike vaatamisväärsustega ja kaeda üle piltilusat kergejõustiku staadionit.

Laagri esimeses pooles liitus meiega TT tiimi abiline Marek Feldmann, et tutvuda meie tiimi argipäeva eluga laagris ja aidata meil tulevikus treeninguid veelgi paremini läbi viia.

Tuuli ja Susani päikesetõusu matk

Viimase treeningpäeva hommikul võtsid Tuuli ja Susan ette emotsionaalse retke. Äratuskell sai sätitud 4.30-ks, et jõuda 10 km kaugusele ja merepinnast 2300m kõrgusele mäkke vastu võtma päikesetõusu.

Olgugi, et vara ärkamine ja tõusu rühkimine polnud kerge, tasus see hingemattev hetk end igati ära. Päikesetõusu saatel mekkis hommikusöök eriti hästi ja pärast seda jätkus seiklus Obertilliachi lähiümbruse suurima mäe – Monte Palombino (2600m)  vallutamisega, mis tähendas Itaalia piiri ületamist.

Laagrisse sõidutas meid Topauto, kes olenemate raskest situatsioonist väikebusside impordiga, suutis leida uskumatult kiirelt meie tiimile bussi. Topauto ja TT tiimi koostööst saad kuulda juba üsna pea!

Nüüdseks oleme tagasi kodumaal. Kogume jõudu järgnevaks laagriks, mis leiab aset 2026 talve OM-i laskesuusatamise võistlusi võõrustavas külas Anterselvas, Itaalia. Vahetult enne seda toimub Eesti laskesuustamise suvine tippsündmus, Eesti meistrivõistlused suvebiathlonis.

Seega ootame kõiki meile kaasa elama 11-12.09 Otepääle!

Telli endale fännisärk meie POEST ja rohkem infot võistluse kohta leiad SIIT!